close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    الگوی اقتصاد سنجی, برندها و تبليغات

    بازدید : 293
    يکشنبه 15 فروردين 1395 زمان : 7:06

    از کاربران، برای بار دوم اپلیکیشن شما را به خاطر خواهند آورد و به جستجو برای آن خواهند پرداخت. بنا براین نرم افزری با حجم کمتر از 20 مگا بایت با در نظر گرفتن راحتی کربر، موقعیت خوب برای فروش را فراهم می اورد.8- با رسانه ها صحبت کنیدبا استفاده از کمپین های مناسب رسانه ای، میتوان ارائه را بر روی اهداف و مخاطبین مناسب استفاده کرد. app که مخفف کلمه اپلیکیشن است، خود به تنهایی، عبارتی پرسر و صداست و به مخاطب نوآور بودن شما را القا می کند. و به این معناست که محصول شما برای بخش خاصی از بازار ساخته شده است. پس در برقراری تماس با نشریات تردید به خود راه ندهید.9– شما لباسی زشت نمی خریدفروشگاه اپلیکیشن بر نمایش مناسب محصولات تکیه فراوانی دارد. آیا اپلییشنی که شما بر آن کار می کنید بیانگر ایده های خاص شما در حوزه ی مورد علاقه شما و در بردانده امتیازات مورد نظرتان هست ؟ آژانسهای طراحی، به طراحی برای iPhone/iPad خو گرفته اند. افرادی که نسبت به طراحی بی توجه باشند در زمان فروش نیز از توفیقی برخوردار نخواهند بود.تمامی زحماتی که در راه ساخت به جان خریده اند نادیده گرفته خواهد شد. طراحی اپلیکیشن ها برخوردار می باشد. این امر باعث می شود که اولاً شما چشم جستجوگرها را به خود بیشتر جلب کنید و ثانیاً تعداد کاربرانی که به سایت شما ارجاع داده می شوند، افزایش یابد. 4. توییتر فقط به درد سلبریتی ها و برندهای مشهور می خورد به طور قطع اشتون کوچر هواداران زیادی دارد ولی توییتر می تواند برای کسب و کارهای کوچک و محلی نیز کاملاً مفید باشد؛ کسب و کارهایی که هواداران اندک ولی کاملاً هدفمندی دارند. این گونه تجارت ها برای این که بتوانند به نحو احسن از توییتر استفاده کنند، باید حداقل سه نکته را رعایت نمایند: پیام های خود را به موقع منتشر کنند، پیام هایی را که با مشتریان مرتبط است منتشر سازند و از تبلیغاتی نمودن کامل پیام ها خودداری ورزند. 5. تبلیغات فیس بوک فقط «لایک» به همراه دارد نه «مشتری» چند سال پیش چند تبلیغات چی بزرگ - بدون این که از ارزش واقعی «لایک» یا «هوادار» در فیس بوک و یا از شرایط بازگشت سرمایه اطلاعات خاصی داشته باشند - برای افزایش هواداران خود در این شبکه، به صرف هزینه های کلان تبلیغاتی روی آوردند. با این حال اگر تبلیغات در فیس بوک به شیوه ای درست، هدفمند و اصولی انجام شود، می تواند داده می‌شود.2- آفت کشی اخلاقی انجام می دهند:نظریه‌ی دیگر درمان متخلفان اخلاقی است. از این نظریه به عنوان آفت‌کشی اخلاقی یاد می‌کند که ایرادی به آن مسئله وارد است. به عنوان مثال: آفت‌کشی در محیط زندگی یک سگ تا زمانی مؤثر است که آن محیط، دست نخورده و بدون تغییر باشد. زیرا آفت‌ها به آن محیط باز می‌گردند.اگر سیستم‌ها، اهداف و محیط یک سازمان طوری باشد که برای رفتارهای غیر اخلاقی پاداش در نظر گرفته شود، آن‌گاه صرفا با تذکر به افراد در قبال رفتار نادرست آن‌ها نمی‌توان اوضاع را بهبود بخشید.3- متکی به قانون هستند:برخی از شرکت‌ها از اجرای امور اخلاقی دست کشیده‌اند و به جای آن در تصمیم‌گیری‌ها قوانین را بر اساس استانداردهای خود تعریف می‌کنند. نتیجه چیزی جز ورشکستگی اخلاقی نیست. در این مورد کوین رولینز اشاره کرده است: در جامعه‌ ای زندگی می‌کنم که قانون در آن نقشی ندارد. وحشتناک‌ترین امر بی‌قانونی است. جامعه‌ای که در آن قانون تنها مرجع برای رفتار اخلاقی است نیز به همین میزان ناپسند به شمار می‌آید. الکساندر جمله‌ای زیبا در مورد علم اخلاق در تجارت بیان کرد: خب این امر از لحاظ قانونی پسندیده انسان ممکن است در آزمون‌های اخلاقی سرافراز بیرون نیاییم. برای چه وقتی می‌دانیم کاری اشتباه است، آن را انجام می‌دهیم؟ آیا دیگران را فریب می‌دهیم جون تصور می‌کنیم بازداشت نخواهیم شد؟ آیا مسئولیت‌های خود را با سهل انگاری انجام می‌دهیم چون منطقمان می‌گوید: همین یک بار است؟ آیا راه ‌حل ما برای مقابله با سختی‌های زندگی این چنین است؟ ما هر آنچه را باعث پیروزی شود انجام می‌دهیمتاجران و کاسبان، به طور خاص، بسیار تمایل دارند در تجارت به موفقیت برسند. به تازگی یک گروه از مدیران اجرایی برای تبادل نظر در مورد ایجاد یک کنفرانس ملی سه روزه که چندین هزار مدیر فروش در آن شرکت داشتند، در شرکتی برجسته گردهم آمدند. همان‌طور که گروه‌ها در مورد بخش‌های مختلف کنفرانس مشورت می‌کردند، نایب رئیس شرکت مشتاقانه پیشنهاد کرد: چرا بخشی را به اخلاق اختصاص ندهیم؟ ناگهان سکوتی اتاق را فرا‌گرفت، گویا کسی مرده است. پس از چند دقیقه مکالمه مانند قبل ادامه پیدا کرد. او در برابر این عکس‌العمل دیگر شهامتی برای اظهار عقیده نداشت.وی در همان روز این فرصت را پیدا کرد که نزد مدیر عامل شرکت رفته و عقیده‌ی خود را در مورد اختصاص

    راه موفقیت یک برند
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 153
  • بازدید کننده امروز : 130
  • باردید دیروز : 206
  • بازدید کننده دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1466
  • بازدید ماه : 705
  • بازدید سال : 3759
  • بازدید کلی : 11666
  • کدهای اختصاصی