close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    الگوی اقتصاد سنجی, برندها و تبليغات

    بازدید : 230
    دوشنبه 21 دی 1394 زمان : 21:46

    مليتی رواج داشته است که نه تنها برندهای حاشيه ای بلکه بسياری از برندهای محلی و منطقه ای خود را حذف کرده و صرفا بر منسجم سازی قوی ترين برندهای خود اهتمام ورزيده اند. درحاليکه انقباض در سطح محلی ممکن است توانايی يک شرکت را در جلب رضايت بخش های خاصی از بازار و تمرکز بر نقاط تمايز بازارهای خاص تضعيف کند، اما صرفه جويی قابل ملاحظه ای بدست خواهد آورد. فشار روز افزون سهامداران برای کاهش هزينه و مواردی همچون تغيير فضای خرده فروشی (مثلا توزيع منسجم) همگی در حذف برندهای حاشيه ای و محلی نقش دارند. يکی از نتايج چنين انقباضی سر بر آوردن چيزی است که با نام برند ارشد شناخته می شود؛ يا شايد برخاستن برندهای ارشد است که به استراتژی های انقباضی می انجامد. صرف نظر از اينکه کداميک اول بوجود می آيند، شکی نيستکه برپايی برندهای ارشد به تغييرات مشخصی در مديريت سبد محصول و برند منجر گرديده اند. گرايش به برندهای ارشد هر چيزی را از توليد کنندگان محصولات بادوام مانند فيليپس تا محصولات زود بَری همچون کدبری را شامل می شود. در اواخر دهه 1990 يونيليور طی يک دوره انقباضی، سبد برندهای جهانی خود را از حدود 1400 برند در ادامه با 4 مورد از آن‌ها آشنا می‌شویم...کسب درآمد در وب سایت‌های تجاریدر مدیریت وب سایت‌های تجاری، بازگشت سرمایه، مهم‌ترین هدف گردانندگان وب سایت تلقی می‌شود. اما چگونه می‌توان معیارهای عملکرد وب سایت و محل‌های رسانه‌ای آن را، تقویت نمود تا ترافیک بیشتری به سمت آن هدایت شود؟تمرکز بر صفحات پربازدید، صفحات محصولاتارسال پیام به مشتریان، صرف بودجه‌های تبلیغات رسانه‌ای و دیگر موارد از این دست، همه از اهمیت زیادی برخوردارند؛ اما به خاطر داشته باشید که همیشه، راه‌های دیگری برای درآمدزایی و فروش بیشتر در وب سایت‌های تجاری، وجود دارد.اغلب بازاریابان حتی به چهار روش زیر توجهی ندارند و درآمدهای شیرینی که می‌توان از این طریق بدست آورد را نادیده می‌گیرند:1. واسطه‌ای بین نتایج جستجو و صفحات مشخص وب سایت خود باشید :اغلب اوقات، وقتی کاربران وارد یک وب سایت می‌شوند، به دنبال باکس جستجو هستند تا مطلب مورد نظر خود را در آن وب سایت بیابند. شما با بررسی جستجوهایی که آنان در وب سایت شما انجام داده‌اند، می‌توانید داده‌ها و اطلاعات ارزشمندی، از تمایلات و خواسته‌های آن‌ها، در اختیار داشته باشید. هرچه بوسيله قدرت تسکين سريع انتيسن پلاس است: ‘با انتيسن پلاس ديگر زمان زيادی را برای تسکين درد نيش حشرات تحمل نخواهيد کرد.’ بار ديگر، اينها نمونه های استراتژيک هستند نه خلاقانه، اما توضيح می دهند چگونه به هنگام مواجهه با محرک های منفی می توان بر مزيت تاکيد نمود. ديديم که برند ‘برچسبی’ است که کمک می کند فرد يک محصول خاص را تشخيص دهدو در ذهن با آنچه که در باره آن احساس می شود پيوند دارد. آن دانش و اين احساسات به تعريف ‘دارايی’ برند کمک می کنند که خود بواسطه نحوه معرفی در ارتباطات بازاريابی و چگونگی جايگيری، ايجاد و تقويت می گردد. همچنين ديديم که چگونگی جايگيری برند در تبليغات و ديگر ارتباطات بازاريابی خود با دو هدف ارتباطی کلی، آگاهی برند و تلقی برند ارتباط مستقيم دارد.جايگيری پيوندی را در ذهن مصرف کننده مابين برند و نياز گروه محصول بوجود می آورد که چرا شما محصولی را دوست داريد. وقتی که نياز به يک محصول بوجود می آيد، مديران می خواهند برند آنها به ذهن افراد متبادر شود. اين بطور کل همان آگاهی برند است. اما يک شرکت از کجا می تواند اطمينان يابد برند آنها به ذهن متبادرمی شود و نه برند رقيب؟ شوند. این مطالب در محتوای وب سایت هایی كه از این سرویس استفاده می كنند، جای گرفته، خود را به همه نشان می دهند.با این وجود بسیاری از صاحبان وب سایت ها،حضور در نتایج جستجوهای اینترنتی را ترجیح می دهند و قوای تبلیغاتی شان را بر این حوزه متمركز می نمایند. دلایل متعددی وجود دارند ولی در این بین مقوله اعتماد و صداقت در درجه اول اهمیت قرار می گیرد وب سایت های كوچك و تازه كار به این مقوله توجه ویژه ای دارند.مشكل این گروه این است كه احتمال كلاهبرداری و نفوذ در وب سایت آنها زیاد بوده، ترجیح می دهند كه از نتایج جستجوها استفاده كنند. این نوع چالش ها در حیطه نتایج جستجوها نیز وجود دارد ولی میزان شیوع آن به مراتب كمتر است.نكته دیگری هم وجود دارد و آن اینكه اگر بازدید كننده یك وب سایت اطلاعات و مشخصاتی را بیابد كه كاملاً می تواند نیازهایش را برآورده سازد، به سراغش خواهد رفت. وقتی كه كاربر در وب سایتی غیر از سایت آن بازاریاب، گشت و گذار می كند، ممكن است به دلایلی كاملاً متفاوت به این وب سایت آمده باشد. به طورمثال یك وب سایت درباره معایب و مضرات استفاده از Adsense بحث و گفتگو می كند و ممكن است هم

    برند های مهم دنیا
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 3
  • باردید دیروز : 158
  • بازدید کننده دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1474
  • بازدید ماه : 713
  • بازدید سال : 3767
  • بازدید کلی : 11674
  • کدهای اختصاصی