close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    الگوی اقتصاد سنجی, برندها و تبليغات

    بازدید : 670
    دوشنبه 5 مرداد 1394 زمان : 0:50

    بیش از سه میلیون کاربر منحصر به فرد در ماه، به یکی از مطرح ترین برندهای حوزه کاری خود تبدیل شده است. بدون پینترست ما نمی توانستیم امروزه به این جایگاه ارزشمند دست یابیم. البته همانطور که بسیاری از شرکت ها و برندها امروزه متوجه شده اند، این موفقیت فقط از طریق به اشتراک گذاری تصاویر به دست نیامده است.ما پس از آزمون و خطاهای بسیار، توانسته ایم 10 رمز و رازی را که باعث می شود پینترست به سکوی پرش شرکت ها تبدیل شود، دست یابیم:1. خودتان باشیددر پینترست، تفاوتی بین برندها و کاربران معمولی وجود ندارد. نحوه کارکرد این دو یکسان است. شما ببینید مردم چگونه از پینترست استفاده می کنند و واکنش آنها به رویدادهای مختلفی که در این شبکه منتشر می شود چگونه است. همانند دیگر پلتفرم های اجتماعی، در پینترست نیز دوستی، صمیمیت و دوری از تکلف، بسیار مهمتر از بارگذاری انواع و اقسام عکس ها و مطالب است. ضمناً همین اول کار به یاد داشته باشید که خواندن مقالات (از جمله همین مقاله ای که اکنون پیشروی شماست) به خودی خود کافی نیست.2. تصاویر عالی خلق کنیدواضح است که بازیگران اصلی پینترست «تصاویر» هستند. بنابراین شما باید در هر روش بازاریابی دیگری ، مشتریان وادار میشوند تا طی ساعات مشخصی با فروشندگان ما تماس بگیرند تا ارتباط تجاری برقرار شود. این در حالی است که در بازاریابی از طریق موتورهای جستجو ، می توان چنان ساز و کارهای فروش را روی سایت مکانیزه نمود که در تمامی ساعات شبانه روز حتی بدون نیاز به افزایش نیروی انسانی، پروسه فروش قابل انجام شود گرچه این از مزایای عمومی بازاریابی آنلاین است ، حیثیت انتساب این موضوع به بازاریابی از طریق موتورهای جستجو آن است که در بازاریابی از طریق سرچ انجین ها ، در هر ساعت از شبانه روز ممکن است در اثر جستجو به سایت منتقل شود.5- از دیگر مزایای بازاریابی از طریق موتورهای جستجو ، بازاریابی بین المللی است. به عبارت دیگر در روش های مختلف بازاریابی معمولا محدودیت مکانی وجود دارد در حالی که بازاریابی جستجو به عنوان یکی از روش های بازاریابی آنلاین مانند دیگر روش های بازاریابی آنلاین، محدود به مکان خاصی نیست و می توان با مشتریان مختلف از نقاط مختلف دنیا پروسه بازاریابی و فروش را طی کرد.6- از دیگر مزایای بازاریابی از طریق موتورهای جستجو نسبت به دیگر روش های بازاریابی میتوان بسیار زیادی وجود دارد، ولی‌ آیا فکر می‌کنید که میزان فروش نمایشگاه افزایش قابل‌توجهی پیدا می‌کند؟ معمولا اینطور نیست.بنابرین هر ترافیکی باعث افزایش فروش سایت نمی‌شود.ما باید بر ایجاد ترافیک موثر کار کنیم.ترافیک موثر از بازدیدکنندگانی تشکیل شده که دقیقا به زمینه فعالیت سایت ما علاقه‌مند هستند.بگذارید کمی فنی‌تر و دقیق‌تر صحبت کنیم.در بازاریابی اینترنتی معیار بسیار مهمی داریم که بسیاری از صاحبان سایت از آن اطلاع ندارند و اهمیتی به آن نمی‌دهند.این معیار درصد خروج از سایت نام دارد. Bounce Rate یا نرخ خروج از سایت چیست؟این معیار عددی است که معمولا به درصد بیان می‌شود و نشان می‌دهد که چند درصد از بازدیدکنندگانی که وارد سایت شما می شوند از همان صفحه خارج می‌شوند.این معیار در‌واقع چه‌چیزی را نشان می‌دهد؟ نشان می‌دهد که چند درصد بازدیدکنندگان به‌طور اشتباهی وارد سایت شما شده‌اند، یعنی بلافاصله پس از آنکه وارد سایت شده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که به سایت درستی مراجعه نکرده‌اند و از آن خارج شده‌اند.حال چگونه به‌طور تقریبی درصد خروج از سایتمان را بدانیم؟ به وب‌سایت Alexa.com مراجعه کنید.اگر گوگل نظیر گوگل آنالیتیکس و گوگل وب مسترتولز می تواند به شما برای شناخت نظر و سلیقه ی مشتریان و نحوه ی استفاده ی انها از سایت تان کمک کند. هردوی این ابزارها رایگان هستند و استفاده از آنها به راحتی آب خوردن استرقبای خود را زیر نظر داشته باشیدهمیشه فعالیت رقبای خود را زیر نظر داشته باشید، مشتری ها همیشه علاقه ی زیادی برای جستجوی بیشتر به منظور یافتن محصول بهتر دارند. اگر رقبای شما هزینه ی ارسال کمتر یا تخفیف های ویژه ی ماهیانه دارند، مطمئن باشید مشتریان سایت رقیب را به سایت شما ترجیح می دهد. در رقابت باقی بمانید و تلاش کنید همیشه چیز تازه ای برای مشتریان در چنته داشته باشید، چیزهایی نظیر تخفیف های ویژه ی فصلی یا ماهیانه، ارسال رایگان و مسابقات جذاباستراتژی مشخص برای بازاریابیهمه ی فروشگاه های اینترنتی و وبسایت ها استراتژی مشخصی برای بازاریابی خود دارند پس اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را به خوبی شناسایی کرده و می دانید که چه گستره ای از بازار هدف را برگزیده اید. اگر در مورد تجارت اینترنتی خود جدی هستید پس تلاش کنید تا سئو را قویا بشناسید و رتبه خود را در موتورهای جستجو نظیر گوگل بالا

    جزئیات آزمایشگاه Laboratory
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 14814
  • بازدید کلی : 22721
  • کدهای اختصاصی