را خواهید برد. این گزینه به شما نشان می دهد که چقدر بابت این تبلیغات سود کرده اید .Call To Action چیست؟همانطور که از نام call to action معلوم است ، call to action کارهایی هستند که کاربران باید انجام بدهند به عنوان مثال ، اگر کاربری از محتوای ویدئویی شما لذت برد ، می تواند با زدن گزینه Subscribe ، در صورت ایجاد ویدئوی جدید توسط شما و منتشر کردن آن در یوتیوب اطلاع پیدا کند . یکی از پر استفاده ترین Call To Action ها در زبان انگلیسی کلمه Keep In Touch است.کلمات کلیدی منفی (Negative Keyword )کلمه کلیدی منفی را همانند نوشتن لیست مهمانان برای دعوت به یک جشن بدانید ، یعنی شما وقتی یک لیست را تهیه می کنید ، مهمانان شما ، فقط از این لیست می باشند و مهمان ناخوانده ای دیگر برای شما نمی آید یا اگر بخواهیم مثالی دیگر را در رابطه با کلمات کلیدی منفی یا Negative Keyword بزنیم : شما فرض کنید تبلیغات مربوط به گوشی های نوکیا را در تبلیغات گوگل قرار داده اید ، حال اگر شما کلمه کلیدی منفی خود را گوشی های سونی انتخاب کنید در صورتی که کاربری گوشی های سونی را جستجو کرد ، دیگر تبلیغات شما برای آن به نمایش شد يک ارتباط اعتمادی با برند برقرار کنيم. هر چقدر بيشتر با يک تصميم خريد درگير می شويم انتخاب ما بيشتر تحت تاثير فرآيند های ذهنی قرار می گيرد و به اين ترتيب مزيت مصرف کننده يک برند به يک انتخاب مطمئن تغيير می يابد. پس از شناسايی محصولی که بتواند يک نياز را برآورده سازد يا فرصتی را ايجاد کند، مصرف کننده بدنبال اطلاعاتی خواهد گشت که بتواند بر اساس آنها تصميم گيری کند. کسب اطلاعات ممکن است از يک بررسی درونی از محفوظات ذهنی و/يا تحقيق بيرونی از محيط اطراف حاصل گردد. برای اکثر مصرف کنندگان محصولات مختلف يک بررسی درونی محفوظات جايگزين تحقيقات بيرونی می شود و همانطور که خواهيم ديد، آگاهی صرف نيز میتواند به اندازه کافی بر تصميم گيری تاثير بگذارد. مطالعات مربوط به تحقيقات بيرونی و رفتارهای واقعی خريد برای کالاهای بادوام تفاوت های گسترده ای را در بين رفتارهای تحقيقی فردی نشان می دهد مثلا 25 درصد آدمها به بيش از 4 مغازه سر زده اند، درحاليکه 37 درصد آنها از اولين و تنها مغازه ای که بازديد کرده بودند خريد کرده اند؛ 32 درصد فقط به يک برند توجه داشته اند درحاليکه 16 درصد چهار برند يا بيشتر را مد نظر یک شرکت خاص لذت می برید سعی کنید که با آن شرکت تماس گرفته و به آنها پیشنهاد نوشتن یک مقاله و معرفی نامه در مورد محصولشان را بدهید. در صورت تایید آنها، متن شما در سایتشان قرار می گیرد که طبیعتا لینکی از سایت تان نیز در آن متن قرار خواهد گرفت. بهتر است تنها در مورد محصولاتی مقاله بنویسید که واقعا از استفاده از آنها لذت می برید. در صورت ضعیف بودن محصول و یا شرکت (حتی با وجود رنکینگ بالا) ، به اعتبار شرکت شما نیز لطمه وارد می شود. قانون اول بازاریابی را به خاطر داشته باشید : هیچ کس به تجارت شما اهمیتی نمی دهد سئوی سایت خود را بهبود ببخشید لینک دهی در سایت تنها زمانی موثر خواهد بود که رنکینگ سایت شما با توجه به کلیدواژه و محتوای فروشگاه و سایت شما بالا برود. زمانی را برای تحقیق روی این کلیدواژه ها و عبارت های مورد جستجو در دنیای وب صرف کنید. پس از انجام این کار، جذب لینک برای سایت تان را توجه با این مورد انجام دهید. در صورتی که در ابتدای مسیر زمان زیادی را صرف این کار کنید، در درازمدت نتیجه ی بسیار مطلوبی عابد شما خواهد شد. با انتشار مطالب مختلف در فروشگاه اینترنتی تان، به مرجعی در حرفه شنیده ام! اما تا حالا شنیده اید که فردی به دلیل نداشتن حرف جالب در مهمانی شرکت نکند!!!وقتی به جلسه و اجتماعی میروید که از شبکه بزرگی درست شده است، طبیعی است که لباس منظمی بپوشید و دقت کنید که کفشهایتان با لباستان به هم بخورند و جور دربیاید. پیراهن و کت و شلوار شما هم باید به شکلی با هم هماهنگ باشند.اما آیا بهترین چیزتان را فراموش نکردهاید؟ آیا فکر کردهاید که چه باید بگویید و چگونه حرف بزنید که تصویر بهتری از خود را به نمایش بگذارید؟ آیا هر چه را به ذهنتان میرسد بازگو می کنید؟ یکی از کارهایی که میتوانید بکنید این است که قبل از ترک منزل به برنامه اخبار گوش بدهید. در این لحظه در دنیا چه اتفاقی افتاده است؟ باید بدون توجه به جمعیتی که قرار است به آنها بپیوندید، حرفی برای گفتن داشته باشید. 4- اطلاع از آخرین اخبار!آخرین کاری که بعد از پوشیدن لباس و قبل از ترک خانه باید بکنید این است که رادیو یا تلویزیون را روشن کنید و به خبرهای آن گوش بدهید. یا روزنامه صبح را ورق بزنید و از خبرهایش آگاه شوید. هر اتفاقی که امروز افتاده جالب است. صحبت کردن مانند شخص مهم؟وقتی دو ببر در جنگل کنار هم
بازشناسی و به ياد آوری برندنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی