الگوی اقتصاد سنجی, برندها و تبليغات

آوازها و رقص‌ها باشد.یک بار، حین کار برای تدوین راهبردهای یک بانک متوجه شدیم که آن‌ها پیشرو اعطا وام برای اداره کسب و کارهای کوچک در منطقه فعالیت خود هستند و بی...

بازدید :486
چهارشنبه 11 شهريور 1394زمان :0:42
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گذاشته و دستیار خرید ایده آلی را که در ذهن دارند، توصیف کنند. در ادامه ما یک آزمایشگاه سنتی را به یک فروشگاه خرده فروشی آزمایشی تبدیل کردیم که در آن شرکت کنندگان در آزمایش می توانستند چندین سناریوی خرید را پیاده کرده و مفاهیم مختلفی را که از این نرم افزار PayPal در نظر داشتند، محک بزنند. در هر سناریو، برخی از عناصر آزمایش، بر تجربه کلی کار کمابیش تاثیرگذار بوده است. مثلاً به مشتری ها اجازه داده شد که با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود، قیمت کالاها را پرداخت کنند و یا به جستجوی تخفیفات فروشگاه بپردازند. قرار دادن مشتری ها در فضای یک فروشگاه آزمایشی، باعث شد ما به نکات ارزشمندی پی ببریم، در حالی که بدون استفاده از این روش نمی توانستیم چنین یافته هایی را از طریق شیوه های سنتی گروه های متمرکز (Focus Groups) یا تحقیقات صرف به دست آوریم. بر عملکرد مشتری ها کاملاً دقیق شوید چندی پیش یک شرکت فعال در حوزه تبارشناسی، چنین سوالی از ما پرسید: چرا اغلب مشتری های ما پس از طی کردن یک دوره آزمایشی رایگان، به استفاده از سرویس پولی تمایلی نشان نمی دهند؟ ما برای حل این موضوع، به بررسی عملکرد روزانه فیس بوک و غیره – استفاده می کنید. با این حال اگر شما در طرح های بازاریابی خود، فقط به کانال ها و شبکه های آنلاین توجه کنید و شیوه های سنتی بازاریابی را کنار بگذارید، مسلماً قدری از پتانسیل موجود را از دست می دهید و به عبارت دیگر بخشی از عرصه را به رقبا واگذار می کنید. راه درست آن است که بازاریابی سنتی را با اقدامات آنلاین خود در هم آمیزید. بر خلاف نگرانی هایی که بعضاً در این خصوص وجود دارد، بدانید که استراتژی های بازاریابی سنتی نه تنها تلاش های آنلاین شما را تضعیف نمی کند بلکه می تواند به عاملی بی بدیل برای تقویت و تکمیل آنها تبدیل شود. سوال اساسی این است که این کار چگونه و بر اساس چه نقشه ای باید صورت پذیرد. پاسخ اینهاست: 1. بگذارید مشتری ها سخن بگویند آخرین باری که یک نفر از کارکنان و اعضای تیم شما، یک ایمیل و یا یک آگهی را بدون هیچ گونه ویرایشی منتشر کرد، چه زمانی بوده است؟ شرکت آمریکایی Deep Eddy Vodka – که همانطور که از نامش پیداست در زمینه تولید ودکا فعالیت می کند – اخیراً در صفحه فیس بوکش سه بیلبورد دیجیتالی قرار داده و از هوادارن خواسته که در آنها، از هر دری که می خواهند سخن باشد علاوه بر کاهش اعتبار سایت و نارضایتی بازدیدکننده ، از دید موتورهای جست و جو یک نمره منفی کسب کرده اید. برای چک کردن online این مشکل به وب سایت www.brokenlinkcheck.com مراجعه کنید و پس از مشاهده چنین صفحاتی همین حالا این مشکلات را رفع کنید. نکته کلیدی سیزدهمآیا وب سایت شما امکان جست و جو در سایت را دارد؟ بسیاری از وب سایت های دارای بیش از ده ها صفحه، امکان جست و جو در وب را ندارد.در صورتی که وب سایت شما هنوز این امکان را ندارد همین حالا برای وب سایت خود امکان جست و جو را اضافه کنید. نکته کلیدی چهاردهمیکی دیگر از نکات مهم در کاهش اعتبار وب سایت ، عدم دقت در نگارش و غلط املایی در محتوا است.پیشنهاد می کنم که محتوای وب سایت خود را دوباره مرور کنید.سرویس های online بسیاری وجود دارند که به صورت خودکار غلط نگارش و املایی محتوا را در وب سایت شما پیدا می کنند.البته این سرویس ها برای فارسی زبانان وجود ندارد.در صورتی که محتوای وب سایت شما انگلیسی است می توانید از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنید.www.jspelll.com نکته کلیدی پانزدهمشاید کلمه «نقشه سایت» را در بسیاری از وب سایت ها دیده شکلات و قهوه (و ديگر گروه ها) استفاده می کنند؛ و همچنين بعنوان يک برند شرکتی آن را بکار می برند. اينکه چرا به طرق مختلفی از آن استفاده می شود و چرا در طی سال ها نام برند نستله به گروه های مختلفی بسط يافته است، همگی به اين موضوع مربوط می شوند (يا بايد بشوند) که دارايی برند نام نستله در ساخت دارايی برند هر يک از محصولات و سبد برند شرکت نقش دارد. بفهمند مصرف کنندگان مايل بودند برندهای منفرد و گروهی نستله به چه گروه محصولات ديگری توسعه بيابند. آنها در امتداد رديف های جدول محصول-برند به بررسی پرداختند تا ببينند هيچ گروهی در سبد محصول می توانست از معرفی يک محصول جديد تحت برند ديگری از نستله منتفع گردد و يا چنانچه توسعه يکی از اين برندها به يک گروه محصول کاملا جديد برای نستله منطقی به نظر برسد کل سبد محصول را توسعه ببخشند. برای مثال، آيا يک خط شيرينی با طعم قهوه با عنوان تيستر چويس (انتقال تيستر چويس به گروه شيرينی ها، جايی که نستله در همان زمان چندين برند ديگر را بازاريابی می کرد) و يا يک خط محصولات قابل طبخ تيستر چويس که اين برند را به يک گروه محصول جديد برای نستله منتقل می ساخت برای مصرف الگوی اقتصاد سنجی, برندها و تبليغات

مشاهده پست مشابه : ایلیا چت|سی30 چت|چت روم|چت|چت فارسی www.eiliachat.org چت روم الیناelinachat.com
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
الگوی اقتصاد سنجی, برندها و تبليغات الگوی اقتصاد سنجی, برندها و تبليغات کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 1055
  • بازدید کلی : 24833
کدهای اختصاصی