close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    الگوی اقتصاد سنجی, برندها و تبليغات

    بازدید : 273
    دوشنبه 22 تير 1394 زمان : 22:21

    هنوز از لحاظ حقوقی بسیاری از مسایل اینترنت لاینحل مانده است ، با این وصف چارچوب های حقوقی نیز برای فعالیت اینترنت وجود دارند.از بعد حقوقی اگر چه کشورهای پیشرفته غربی تلاش های خود را برای تدوین قوانین و مقرراتی برای مبارزه با پدیده های ناهنجار و نادرست و جنایات ناشی از اینترنت از یک سو و برای کنترل برنامه های مختلف رایانه و اینترنت از سوی دیگر، آغاز کرده اند، هنوز هیچ منبع اطلاعاتی معتبر و پذیرفته شده ای در سطح جهان ایجاد نشده است تا به کار اینترنت جهت پیش گیری از تعارض های غیر ضروری کمک کند و معیارها و موازین روشن و مشخصی را به آنان معرفی نماید. تبلیغات بازرگانی نیز از این قاعده مستثنی نیست . به هر حال ، استفاده کنندگان از اینترنت در تمامی زمینه ها، از جمله تبلیغات بازرگانی ، می توانند با در نظر داشتن قوانین مربوط به حق تألیف ، ثبت علائم تجاری ، اسرار تجاری ، حق ثبت اختراع و حقوق مالکیت معنوی و همچنین قوانین کیفری مربوط به افترا و تهمت و اهانت و اصول مربوط به اجازه فعالیت در امور نشر و مطبوعات ، به طور نسبی تکلیف و حقوق خود را در استفاده از اینترنت دریابند و نادانسته مرتکب فعالیت های از رویداد هم تصاویر، فیلم ها و اطلاعات جالب و جذاب مراسم را منتشر کنید. اجازه دهید در این خصوص به یک نمونه جالب اشاره کنم. چندی پیش عاملان فروش خودروی کادیلاک در واشنگتن، اسپانسر برنامهYoung and the Guest List شدند (برنامه ای که در آن به افراد سرشناس زیر چهل سال ساکن در منطقه واشنگتن دی سی پرداخته می شود). عاملان فروش، فیلم های کسانی که در این برنامه مورد تقدیر قرار گرفته بودند را منتشر کردند. شرکت کادیلاک متوجه شد که این فایل های ویدئویی ماه ها پس از اتمام برنامه، در شبکه های اجتماعی همچنان دست به دست می چرخد و به اشتراک گذاشته می شود. با توجه به کانال های متعدد اطلاع رسانی که امروزه در اختیار همگان وجود دارد، ضروری است که شما طرح های بازاریابی خود را به یک کانال محدود نکنید. شکی نیست که شبکه های اجتماعی، اوضاع بازاریابی و کسب و کار جهانی را دگرگون کرده است. امکاناتی که این شبکه ها با گشاده دستی هر چه تمام در اختیار مدیران و صاحبان صنایع قرار می دهند، کاملاً هیجان انگیز است. با این حال ترکیب این قابلیت ها با شیوه های سنتی بازاریابی، می تواند همچون معجونی جادویی کسب و کار شما را متحول کنید: در بازاریابی محتوا، محور «مخاطب» است نه شما. ضمناً دقت داشته باشید که بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوا است و نه فروش یا تبلیغات! معرفی و تبلیغ کالا، کار خوبی است و بخشی از تجارت به شمار می رود ولی به هر حال جای آن در «بازاریابی محتوا» نیست. Blaise Lucey در constantcontact.com می گوید: مطالب تولیدی شما همیشه باید حول و حوش مخاطب چرخ بزند. همواره به یاد داشته باشید که بازاریابی محتوا باید ارزشی برای کاربران خلق کند. شاید شما دوست داشته باشید درباره تصادفی که دیشب در بزرگراه شاهد بوده اید، داستان سرایی کنید و یا شاید هم مایل باشید در مورد مراسم ازدواج همکارتان و غذاهایی که آنجا سرو شده، مطلبی نگارش کنید ولی اینها، چیزی نیست که مردم به دنبال خواندن آنها باشند. کاربران مایلند مطالبی را بخوانند که به دردشان بخورد. بنابراین از خودتان بپرسید که دغدغه، سلیقه و خواست مخاطبان چیست؟ پاسخ را که یافتید، این می شود نقشه راه شما. 4. دیگران را به منابع سرشناس صنعت خود ارجاع دهید ممکن است شما در صنعت خود، یک رهبر بلامنازع و یا مدیر شرکتی قدر قدرت باشید که همه رقایبش را به حاشیه رانده است. اگر هم به دوستان خود نیز منتقل می کنند. پس با ارائه ی چنین خدماتی می توانید موفقیت بیشتری را برای فروشگاه اینترنتی خود کسب کنید.نه موتورهای جستجو و نه بازدیدکنندگان سایت، نمی توانند در مقابل محتوای باکیفیت مقاومت کنند. مطالب شما باید به قدری جذاب باشند که توجه بازدیدکننده ها را به خود جلب کنند. از شبکه های اجتماعی به خوبی استفاده کنیداینکه مشتریان شما در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند یک خبر خوب برای شماست، پس بهتر است شما هم هرچه زودتر به آنها بپیوندید. شبکه های اجتماعی ارتباط با مشتریان را برای شما ساده تر می کنند. با معرفی محصولات تان در شبکه های اجتماعی می توانید مشتریان جدید زیادی را برای خرید از فروشگاه اینترنتی تان جذب کنید. پس همین امروز برای فروشگاه و برند خود در شبکه های اجتماعی معروف نظیر توییتر، فیسبوک، پینترست و لینکدین حساب باز کنید. با استفاده از این شبکه ها قادر خواهید بود که در آینده با مشتریان خود ارتباط نزدیک تری داشته باشید و آنها را از جدیدترین محصولات و خدمات خود باخبر کنید. استفاده ی صحیح از شبکه های اجتماعی بازدیدکنندگان و خوانندگان سایت را به مشتریان دائمی فروشگاه

    برنامه ریزی تجارت
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 381
  • بازدید سال : 14864
  • بازدید کلی : 22771
  • کدهای اختصاصی