منفی»، استفاده میکنند تا به نتیجه برسند. استراتژیهای فروش موفقگوش فرا دادن فعالانه بهترین راه برای فروش است. مشتریان امروزه همواره عجله دارند.حواس آنها بسیار راحت پرت میشود.صرفاً اینکه موقع صحبت تان به شما نگاه کنند نشان نمیدهد که حواس آنها کاملاً به شما است.فقط به منظور فروختن چیزی، به آنها گوش ندهید.در عوض به این منظور گوش دهید که بفهمید:چه چیزی مشتریان شما را مأیوس و عصبانی میکند؟ چگونه میتوانید به بیخوابیهای شبانه آنها پایان دهید؟ از چه چیزی میترسند و نگران چه چیزهایی هستند؟مهمترین موارد در رابطه با کار، خانواده ، زندگی شخصی و جایگاهشان و اعتبار و قدرت برایشان چیست؟ دریابید که چه چیزهایی برایشان بیشترین ارزش را دارد و در ارائهی محصولتان دقیقاً به آنها اشاره کنید.از پنج روش زیر برای تقویت مهارت گوش کردن استفاده کنید: قبل از جلسهی فروش نفس عمیق بکشید و ذهن خود را از هر گونه حواسپرتی دور کنید.همانطور که شما انتظار دارید مشتری حواسش کاملاً به شما باشد آنها هم بیشتر توقع دارند که شما حواستان کاملاً به آنها باشد.دقیقاً بدانید که چرا یک مشتری را ملاقات میکنید و چه سئو به فرآیند ارتقاء رتبه و ارزش وب سایت، در نتایج موتورهای جستجو اطلاق میشود. این فرایند با استفاده از عواملی همچون لینکهای ورودی از دیگر سایتها، محتواهای باکیفیت و ... صورت میپذیرد.PPC سر واژه Pay per Click، به معنای "پرداخت به ازای کلیک" است و به تبلیغاتی گفته میشود که در بالا یا کنار نتایج جستجوگرهای اینترنتی نمایش می یابد. محل نمایش آگهیها بستگی به مبلغی دارد که آگهیدهنده پرداخت کرده.با هر کلیک کاربران بر روی این تبلیغات، مبلغی، از حساب آگهیدهنده کسر شده و به جیب موتور جستجو روانه میگردد.3. آیا یوتیوب ابزار مناسبی برای بازاریابی است؟در بازاریابی مدرن دنیای امروز، فیلم های ویدئویی، به بخش تفکیک ناپذیری از محتوای وب تبدیل شده است. اگر چه سایتهای ویدئویی زیادی در فضای وب وجود دارد، ولی یوتیوب پرمخاطبترین و یکی از محبوبترین آنهاست.بیشتر کاربران، ترجیح میدهند به جای خواندن متون طولانی، به تماشای ویدئوهای 2 تا 3 دقیقهای بنشینند (هرچه این زمان کمتر بشود بهتر است) اما این فیلم ها نیز، علاوه بر جذابیت، باید با موضوع مورد نظر تماشاچی مرتبط باشد، در غیر این صورت ویدئوها را تا شرکت ها همگی در پی اين هستند که نامشان، برند آنها، در بازار خود معنی ويژه ای داشته باشد. آنها دوست دارند اينگونه ديده شوند و اينگونه از رقبای خود متمايز گردند. چرا بعضی ها از فروشگاه های ‘بهتری’ خريد می کنند درحاليکه می توانند محصولات (برندهای) مشابهی را با قيمت بسيار کمتر از يک فروشگاه ارزان فروش تهيه نمايند؟ مشخصا قيمت مهمترين چيزی نيست که به هنگام تصميم گيری برای خريد به آن توجه کنند. آنها به دنبال چيز ديگری هستند، اما از کجا می دانند چگونه آن را پيدا کنند؟ آنها به دانش و تجربه خود از فروشگاه های مختلف تکيه می کنند تا آنان را به فروشگاه هايی هدايت کنند که انتظار دارند کالای مورد نظر خود را در آنجا بيابند. تصوير يا درک فروشگاه در ذهن آنها با نام فروشگاه همراه می شود، نام برند. در بازاريابی يکفروشگاه خرده فروشی، هدف اين است که مردم احساس کنند هميشه پايين ترين قيمت ها را ارائه می کند يا متنوع ترين کالاها را عرضه می کند يا لذت بخش ترين تجربه خريد را بدست می دهد. اين حالت را جايگيری می نامند و اولين قدم در توسعه تبليغات برای ايجاد يک برند محسوب می شود. ايده برند بعنوان يک برچسب کليد شدن همانند فردی مثبت!اغلب ماها فکر می کنیم وقتی با کسی آشنا میشویم که از او خوششان بیاید. باید مطلبی را با او در میان بگذاریم و صحبتی کنیم.اگر یک سوپراستار باشید، میتوانید هر حرفی را بزنید و موفق عمل کنید. اما اگر یک سوپراستار نیستید، باید بیشتر رعایت و احتیاط کنید.وقتی با کسی سابقه رابطه داشته باشید، اینکه بگویند سه بار تاکنون ازدواج کردهاید یا در کودکی از فلان فروشگاه جنسی را دزدیدهاید و یا شغل مهمی را که میخواستید به شما ندادند مشکل چندانی ایجاد نمیکند.اما اگر با کسی به تازگی رابطه برقرار کردهاید و این قبیل حرفها را به او بزنید ممکن است این سؤال برایش مطرح شود که حالا بعد از این چه میخواهید بگویید؟ 2- توجه به جنبه های مثبت!وقتی برای اولین بار با کسی ملاقات میکنید، احتیاط می کنید. بعد وقتی روابط شما با این دوست جدید مستحکم تر و بهتر شد، میتوانید با او دربارهی مسائل دیگر حرف بزنید. اما در حال حاضر به جنبههای مثبت بچسبید و جنبههای منفی را از ذهن خود مرور کنید. 3- داشتن حرف خوب و جالب!تا حالا شنیده اید که فردی به علت نداشتن لباس مناسب در مهمانی شرکت نکرده باشد؟ من که
دلیل موفقیت یک برندنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی