الگوی اقتصاد سنجی, برندها و تبليغات

بازدید : 901
پنجشنبه 1 مرداد 1394 زمان : 6:17

برند برای مخاطب هدف
وب سایت ها می دانند.مجریانی كه بازاریابی این چنینی را در پیش گرفته اند باید همواره به دنبال مشاهده نتایج و ثبت میزان برگشت تلاش و كوشش ها و مخارج صرف شده باشند. در مورد استفاده از محتوای وب سایت، در بازاریابی خود همین ابزار، قادرست روند پیشرفت و جریان كسب درآمد و بازگشت سرمایه را نشان دهد.در پایان باید گفت كه درباره برتری هر كدام از این روش ها بر دیگری، اختلاف نظرهایی وجود دارد و گروهی از بازاریابان وب سایت ها را بر نتایج حاصل از جستجوها مقدم می دارند و گروهی برعكس آن را بیان می كنند. آن چه از مجموع شرایط و داده ها و نظرات اهل فن برمی آید ، نشان می دهد كه جستجوهای عمومی اینترنتی همچنان در صدر گزینش های مجریان تبلیغاتی قرار دارند.گر اینترنت زمانی برای مقاصد علمی و آموزشی یک منبع اصلی به شمار می آمد این کارکرد به تدریج و طی سال ها جای خود را به تجارت و کار اقتصادی داد به طوری که هم اکنون رشد و گسترش این شبکه عظیم مدیون سرمایه عظیمی است که از طریق تجارت و کار اقتصادی به آن تزریق شده است.از این منظر اینترنت به تدریج به یک فضای جدید در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی تبدیل شده و در واقع بعد می‌توانید کارکنانتان را به چالش بکشید تا آن ایده را در فروش، ساخت فراورده‌ی جدید، مهندسی یا هر قسمت دیگری که در آن کار می‌کنند محقق سازند.برای معرفی محصول خود به یک رسانه بسنده نکنید و روشها و رسانه های مختلف را ارزیابی کرده و مورد استفاده قرار دهید. آیا تا به حال وضعیتی پیش آمده که در انتخاب بهترین روش تبلیغات خود دچار مشکل شده باشید و نتوانسته باشید انتخاب مناسبی انجام دهید؟ آیا تبلیغات خود را در روزنامه محلی ارائه می دهید ، در کتاب زرد شهر خود اینکار را انجام می دهید، یا در تابلوهای تبلیغاتی شهر به معرفی محصول خود اقدام می کنید، یا حتی در رادیو یا تلویزیون تبلیغات خدمات خود را انجام می دهید؟ اگر در انتخاب بین این رسانه ها دچار مشکل هستید، بدانید که این مشکل منحصر به شما نیست و بسیاری از افراد مشکلی مشابه شما دارند.بیشتر صاحبان مشاغل کوچک این مشکل را دارند که با توجه به بودجه محدود خود کدامیک از رسانه های تبلیغاتی را انتخاب کنند. قبل از اینکه رسانه تبلیغاتی خود را انتخاب کنید باید چند قدم به عقب بگردید و پنج سوال استراتژیک و مهم در زمینه بازاریابی محصول را از خود بپرسید. پاسخ این آل و ممتاز خود محتوا تولید کنید؛ اما آیا این اصل امروزه درست است؟ بسیاری از شرکت ها همین شیوه را دنبال می کنند و به همین دلیل حتی اگر محتواهایی عالی و حرفه ای تولید کنند، باز هم چندان مورد استقبال دیگران قرار نمی گیرد. زیرا اگر شما فقط به گروه خاصی از مخاطبان خود توجه داشته باشید و آنها را با پست های پی در پی تغذیه کنید، در واقع چیز قابل توجهی برای گروه های دیگری از مخاطبان احتمالی خود عرضه نکرده اید. من پیشنهاد می کنم شما به جای این که برای گروهی بزرگ تر از کاربران ایده آل خود تولید محتوا کنید، دیگر طیف ها را نیز مد نظر قرار دهید. این امر ترافیک بیشتری را روانه سایت شما می کند. 6. از لینک گرفتن غافل نشوید بازاریابی محتوا امروزه یکی از موثرترین شیوه ها در امر سئو و بهینه سازی سایت ها محسوب می شود. البته این بدان معنا نیست که شیوه بک لینک (back link) دیگر برای سئو اهمیت ندارد. سخن من، تغییر در طرز تفکر است. لینک هایی که در سایت شما کلیک خوری خوبی دارند یکی از بهترین گزینه ها برای تقویت سئوی سایت محسوب می شوند. لینک گرفتن از یک سایت معتبر، ارزشمند است زیرا از مجموع کاربرانی که بر آن استفاده از اسامی عمومی را توصیه می کنند؛ به عنوان مثال استفاده از «غذا» به جای «اسنک».10. اندازه عکس ها را با دقت انتخاب کنیدپینترست به طور خودکار اندازه عکس ها را برای نمایش در تابلو تغییر می دهد. در این بین تصاویر مستطیل شکل، خیلی بدشکل و به هم ریخته می شوند. ما به تجربه دریافته ایم که معمولاً تصاویر بلند و طولانی بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد و بیشتر ری.پین می شود. شاید یکی از دلایل این امر – صرف نظر از جذابیت های بصری – این باشد که در فید، پین های عمودی بیشتر به چشم می آید.هرگاه، قصد خرید اینترنتی دارید، تبلیغی نمایش می یابد یا انجام کاری از شما خواسته می شود. حقیقت این است که «متقاعد کردن مردم به انجام کاری که شما می خواهید» دشوارترین کار در بازاریابی محسوب می شود.آیا تا به حال دقت کرده اید که هرگاه، کاربری قصد خرید در اینترنت داشته باشد، در اکثر قریب به اتفاق موارد، یک سری تبلیغات برای او به نمایش در می آید یا از وی انجام کار یا کارهایی خواسته می شود. خود شما آخرین باری که یک قبض اینترنتی را پرداخت کردید یا از یک وب سایت، کالا یا سرویسی را خریداری کرده اید، به یاد تاثيرات غير منتظره تبليغات بر برند
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 8
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 171
  • بازدید کلی : 23949
  • کدهای اختصاصی