صفر است یا آنقدر کم است که توجیه ندارد.بنابرین نمیتوانیم توقع داشته باشیم فردی با دیدن یک تبلیغ به سایت ما مراجعه کند و بلافاصله خرید کند.موضوع دیگری که شاید بسیار تکاندهنده باشد آن است که حدود 94 درصد بازدیدکنندگانی که برای اولین بار به سایت مان مراجعه میکنند دیگر هیچ گاه به سایت مان نخواهند برگشت.بهعبارت دیگر بازدید اول آنها آخرین بازدید از سایت است.البته این عدد توسط انتشاراتی بسیار معروف در آمریکا بهدست آمده و شاید در سایتهای مختلف این درصد متفاوت باشد. ولی اصل مهم آن است که بخش عمده بازدیدکنندگان هیچگاه به سایت ما برنمیگردند.پس هدف اول ما فروش نیست.اگر وبسایت شما اطلاعات بازدیدکنندگان را جمعآوری نمیکند هیچگاه در افزایش فروش موفق نخواهد بود.پس سعی کنید با ایجاد روش های مختلف اطلاعات خریداران خود را جمع آوری کنید.اگر با بازاریابی مستقیم آشنا باشیم ، در این روش معمولا ابتدا به جمعآوری اطلاعات علاقهمندان به محصولات و خدماتمان میپردازیم.این روش در بازاریابی اینترنتی نیز صادق می باشد.مهمترین کار یک وبسایت جمعآوری اطلاعات علاقهمندان است.برای جمعآوری اطلاعات تماس مواجهه با آنهاست.قانون دوم: ایجاد صمیمیت و اعتمادباوجود همه دادهها و تخصصهایی که در فرایند فروش مورد استفاده قرار میگیرد ، اکثریت قریببهاتفاق تصمیمات خرید بر پایه احساسات، مخصوصا احساس خریداران نسبت به محصول و فروشنده اتخاذ میشود. نوع احساس خریدار به فروشنده ، نوع احساس او نسبت به کل شرکت را شکل میدهد.بهترین فرایند فروش فرایندی است که طی آن ، مشکلات مصرفکننده را ( با جزئیات واقعی ) به او گوشزد کرده و سپس مزایای حاصل از راه حلهای خود را به او نشان میدهید.البته ، بزرگترین بخش فروش تا بعد از فروش ادامه پیدا میکند.وقتی فروشی انجام میدهید ، باید خدمت یا محصول را تحویل دهید و مطمئن شوید که بهطور رضایتبخشی نصب شده و مورد استفاده قرار میگیرد و تا زمان مشخصی بعد از فروش، پاسخگوی شکایات و نگرانیهای مشتریان باشید. به همین دلیل، مشتری در ابتدا بهدنبال ارتباط است. تا زمانی که مشتری نگران است ، ارتباط با فروشنده بسیار مهمتر از خود محصول یا خدمت است.قانونی با عنوان «قانون تلاش غیرمستقیم» در فروش وجود دارد.بر اساس این قانون هرچه بر ارتباطات تمرکز کنید ، فروش بهتری خواهید لینک امضای خود به صفحه ی فروشگاهتان هدایت می کنید. به پرسش های کاربران در وبسایت های "پرسش و پاسخ" جواب دهید پاسخ دادن به پرسش کاربران در وبسایت هایی نظیر Yahoo Answers می تواند شما را به عنوان یک متخصص معرفی کند. اگر پاسخ های شما به اندازه ی کافی خوب باشند می توانید عده ی دیگری از کاربران را به سایت خود هدایت کنید. حضوری موثر در شبکه های اجتماعی داشته باشید شبکه های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای مطلع کردن دنیا نسبت به تجارتتان هستند. اما برای فروش اولیه بهتر است تمرکز خود را روی تکنیک های موثر برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجوگر قرار دهید. ممکن است از خود بپرسید که آیا شبکه های اجتماعی نقش مهمی در برنامه ی بازاریابی من دارند؟ بدون شک همین طور است. به نظر من شبکه های اجتماعی می توانند ابزاری قوی برای ارتباط با مشتریان باشند و به شما برای شکلگیری ذهنیت هدفمند جامعه کمک کنند. با برداشتن گام های اولیه و ایفا کردن نقشی فعال، قادر به ساخت پایگاه قدرتمندی در شبکه های اجتماعی برای تجارت خود خواهید بود.البته در این مورد نیز استثناهایی وجود دارد. اگر قصد فروش محصول خاص و خلاقانه ای را زمانی که بعنوان هديه خريداری می شود يا در يک موقعيت مهم اجتماعی مورد استفاده قرار می گيرد. هميشه بايد به ياد داشت که درگيری يک ثابت شخص/محصول/موقعيت است و با اينکه می توانيم به جهت سهولت کاربری، محصولات را به درگيری بالا يا پايين دسته بندی کنيم، هيچ محصولی وجود ندارد که هميشه برای تمامی افراد از درگيری پايين برخوردار باشد.مدل کلاسيک تصميم گيری مصرف کننده معمولا فقط در مورد محصولات با درگيری بالا و/يا مواقعی که عوامل موقعيتی مهمی وجود داشته باشند کاربرد پيدا می کند. در اين موارد ممکن است مصرف کنندگان پيش از خريد، اطلاعات فراوانی را جستجو کنند. با اين حال، نظريه ساده ‘درگيری بيشتر برابر است با جستجوی اطلاعات بيشتر’ تنها در مورد محصولات کاربردی مصداق پيدا می کند، محصولاتی که با عملکرد فيزيکی خود رضايت مصرف کننده را جلب می کنند. محصولات توصيفی يا نمادين، آنهايی که به مصرف کننده کمک می کنند شخصيت و خود-انگاری خود را توصيف کنند، در آنِ واحد هم بسيار درگير کننده بوده و هم با اطلاعاتی اندک قابل ابتياع هستند چراکه تفسيرروانشناسانه اين محصولات کمتر به جستجوی اطلاعات دقيق نياز دارد. اما در خصوص
راه های تبلیغ در گوگلنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی