را قانع سازیم که حتی در وضعیت نابرابر،کارمندان بهتر پیروز میشوند. این چیزی است که آن ها دوست دارند بشنوند. ما هم قبول داریم که کیفیت به همان اندازه مهم است که کمیت.اما برتری قوا (کمیت) یک امتیاز بسیار بزرگ است که بر کیفیت غلبه میکند.هیچ تردیدی نیست که ضعیف ترین تیم در لیگ فوتبال،میتواند قویترین تیم لیگ را شکست دهد. در صورتی که 15 نفر در مقابل 11 نفر بازی کنند. هنوز شرکتهای بسیاری هستند که معتقدند با نیروی بهتر میتوان موفق شد. آنها اعتقاد دارند که با استخدام نیروی برتر نسبت به رقبا و آموزش آنها، میتوانند در راس هرم بمانند. بهطور قطع، امکان دارد که تعداد معدودی از نیروهای برتر را گردآوری کرد؛ اما هرچه شرکت بزرگتر باشد، امکان گردآوری این نیروها نیز کمتر میشود و اما زمانی که به غولهای تجاری میرسیم، امکان گردآوری برترینها، به صفر میرسد. در آخرین سرشماری، مشخص شد که شرکت ای.بی.ام،349545 نفر در استخدام دارد که به سرعت بیشتر میشود. ای.بی.ام در جنگ کامپیوتر پیروز است زیرا از شیوه آیزونهاور استفاده میکند. وقتی رقیب دو نفر نیرو دارد، این شرکت چهار نفر و زمانی که چهار نفر در ساختگی» روی آورده اند و حتی گفته می شود در این خصوص، تجارتی نامتعارف در اینترنت در حال شکل گرفتن است. 3. گسترش دلزدگی و کارهای کم مایه این بدترین کار برای همه است. ما بازاریاب ها از باارزش ترین کالا و سرمایه مردم استفاده می کنیم: زمان. این وظیفه ماست که به چنین سرمایه بی بدیلی احترام بگذاریم. هنگامی که ما بازاریاب ها از کانال های تبلیغاتی استفاده می کنیم باید به یاد داشته باشیم که یک دقیقه تبلیغ بد و غیرحرفه ای می تواند به اندازه یک ساعت کشدار، ملال انگیز و ناراحت کننده به نظر برسد. بیایید همه صادقانه اعتراف کنیم که 24 ساعت شبانه روز برای ما کم است و ما به افراد دیگری نیاز داریم که بیایند و پیام های مدنظر ما را منتشر کنند.آنها باید حرفه ای عمل کنند و برای این «24 ساعت شبانه روز» مخاطبان خود ارزش فراوانی قائل باشند. اگر این سه شیوه ناپسند بازاریابی را کنار بگذارید، شما با افتخار به عنوان یک بازاریاب متعهد پا به حوزه تجارت و شبکه های اجتماعی می گذارید و خواهید دید که مردم دوباره به توییت های شما پاسخ می دهند، پست های فیس بوکی شما را لایک می کنند و در یک کلام شما را کاملاً تحویل می است.2- ایجاد محبوبیتسونی می گوید 5 میلیون نفر پلی استیشن 3 را خواهند خرید حتی اگر بازی نداشته باشند.3- برانگیختن بحثافرادی که به علت داروهای تجویز شده می میرند بیش ازکاربران داروهای غیرقانونی هستند.با این راهنما نیازی به داروساز بودن نیست تا زنده بمانید.4- استفاده ازواژه چگونهچگونه در بورس شرکت کنیم بدون آنکه حتی یک ریال از دست بدهیم؟ آیا 5 اخطار مهم برای فروش بورس را تشخیص می دهید؟5- ساخت تصویر ذهنی4 چیز در خانه که از توالت شما کثیف تر و آلوده تر هستند.6- خطاب مستقیمبا رزومه کاری خود، دیگران را در 30 ثانیه تحت تاثیر قرار دهید.7- متعجب ساختن80 درصد نامه های هرز از طرف 10 نفر توزیع می شود.8- پیشنهاد فروش منحصر به فردراهی برای فروشندگان تنبل تا بتوانند روزی 1000 بیننده جذب کنند.جرات استفاده از این روش انحصاری را داشته باشید.9- استعارهشیب لغزان روغن.غالب افراد روغن ماشین را زودتر از زمان لازم تعویض می کنند.10- نقل داستان واقعیپی پال حساب فردی را که 7 سال اکس باکس می فروخت بست.آیا شما 12 اشتباهی را که او انجام داد تکرار می کنید؟11- طرح سوالآیا شایعه ای که در مورد مردان راننده اتومبیلهای نقلیه تغییر میکند و این قانون اصلی فیزیک است که همواره وسیله نقلیه بزرگتر و سنگینتر، نسبت به وسیله نقلیه کوچکتر و سبکتر، آسیب کمتری میبیند.وقتی دو شرکت رودرروی هم قرار میگیرند، همان اصل بالا نتیجه بخش خواهد بود. دریک سرزمین دستنخورده، آن شرکتی که از بازاریابی بهتری برخوردار است، سهم بیشتری از فروش را به دست میآورد. در تقسیم بازار فروش، شرکت نیرومند، سهم شرکت کوچکتر را از آن خود خواهد کرد. زیرا شرکت بزرگتر از عهده بودجه تبلیغاتی بیشتر، تشکیلات تحقیق بازار بزرگتر، بازاریابی بهتر و غیره برمیآید. تعجبی ندارد که پولدار، پولدارتر و فقیر، فقیرتر میشود.آیا با این وضعیت، آیندهای برای شرکتهای کوچکتر وجود دارد؟ البته که وجود دارد ! شرکت های کوچکتر (باسهم بازار کمتر)، نیاز دارند که مانند فرماندهان میدان نبرد فکر کنند. آنها باید اولین اصل جنگ را همواره در اندیشه خود داشته باشند؛ « اصل برتری قوا»! ناپلئون میگوید:« هنر جنگ با نفرات کمتر، عبارتست از: همیشه در مقایسه با دشمن، نیروی بیشتری در منطقه حمله یا دفاع داشته باشی». استدلال نادرست نیروی انسانی بهترخیلی ساده است که همکاران خود
گرفتن تبلیغات از گوگلنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی